Правила користування порталом

Правила розміщення інформації на Finefood.lviv.ua

1. Загальні вимоги

1.1. Публікація інформації (Контенту) на Порталі і на Веб-сайтах компаній повинна здійснюватися в повній відповідності з вимогами чинного законодавства України, Угоди користувача і цих Правил, а також відповідати Правилам оформлення товарних позицій на Порталі.
1.2. Користувач гарантує, що запропоновані ним товари / послуги відповідають інформації, зазначеної в назві і описі Товарної позиції, вільні від претензій третіх осіб і факт їх розміщення не порушує прав інтелектуальної власності.
1.3. Розміщуючи інформацію про товари і послуги, що підлягають обов’язковій сертифікації в Україні, або ліцензованих видах діяльності, Користувач несе відповідальність за наявність у нього дозвільних документів.
1.4. Позиція буде вважатися забороненою, не тільки якщо вона містить заборонену інформацію в назві або описі товару / зображенні, але і в ключових словах.
1.5. У разі обґрунтованих підозр в тому, що товарна позиція по своїй суті несе інформацію про заборонені товари / послуги або спонукає до незаконної діяльності, Адміністрація сайту має право заблокувати доступ до такої інформації без попередження.
1.6. У разі виявлення Адміністрацією порталу інформації, товарів, послуг, заборонених до публікації згідно цих Правил або законодавства України, або здійснення видів діяльності без обов’язкових дозвільних документів, компанії виставляється попередження про необхідність усунути порушення або Контент буде заблокований автоматично без попередження.

2. Подача інформації

2.1. Товарні позиції повинні бути оформлені відповідно до вимог Правил оформлення товарних позицій.
2.2. Адміністрація порталу має право не публікувати в каталозі інформацію про товари / послуги в разі, якщо:

2.2.1. назва або опис позиції містить безглуздий набір символів або набір ключових слів;
2.2.2. в інформації містяться посилання на зовнішні сайти, за винятком посилань на сайти сервісів з доставки, оплати тощо;
2.2.3. в інформації містяться будь-які елементи (код), які змінюють зовнішній вигляд сторінки товару / послуги на порталі та / або управляють поведінкою браузерів інших користувачів;
2.2.4. в тексті використовуються слова, набрані ВЕЛИКИМИ літерами (за винятком абревіатур) або тексти, в яких використовується розрядка (написання слів із пробілами між буквами);
2.2.5. в тексті є безліч граматичних, пунктуаційних або синтаксичних помилок або опис на трансліті;
2.2.6. порушуються Правила оформлення товарних позицій;
2.2.7. товарні позиції дублюються. Дублюванням вважаються ситуації, коли для одного товару або послуги створена більш ніж одна товарна позиція з однаковим або ідентичним зображенням (в т.ч. зображенням в різних ракурсах), назвою і / або описом;
2.2.8. оформлення товарних позицій вводить покупця в оману (ціна і наявність неактуальні; зображення і опис товару / послуги не відповідають дійсності; інформація містить суб’єктивна думка чи аргументи без підстави і т.п.).

3. Зміст інформації

3.1. Адміністрація порталу має право повністю або частково обмежити доступ до інформації в разі, якщо вона містить:

3.1.1. дані інших користувачів порталу, конфіденційну інформацію про фізичних осіб (їх персональні дані), а також матеріали, що містять державну, банківську таємницю; інформацію про інших користувачів (юридичних і фізичних осіб-підприємців), які вже представлені на порталі.
3.1.2. інформацію, яка не відповідає тематиці порталу і не пов’язану з веденням господарської діяльності. А також про діяльності громадських організацій, благодійності тощо;
3.1.3. інформацію, що порушує права інтелектуальної власності третіх осіб (авторське право, права на знаки для товарів і послуг, патентне право, комерційну таємницю тощо), в тому числі використання торгових марок, зображень, текстів та іншої інформації без згоди власника авторських прав (автора );
3.1.4. інформацію, що порушує особисті (немайнові) права, в т.ч. що містить відомості, які посягають на недоторканність приватного життя, або ображає честь, гідність чи ділову репутацію, фізичних або юридичних осіб;
3.1.5. матеріали, які містять необґрунтовані звинувачення на адресу людини або компанії, а також наклеп або загрози;
3.1.6. ненормативної лексики, вульгарних і образливих висловлювань;
3.1.7. заклики до страйку, протесту, до насильства і протиправних дій, пропаганду ненависті та релігії, насильства, дискримінації, расизму, ксенофобії, міжнаціональних конфліктів;
3.1.8. інформацію, яка містить елементи жорстокості, насильства, порнографії, цинізму, релігійних вподобань, приниження людської честі та гідності;
3.1.9. інформацію, спрямовану на надання сексуальних послуг і торгівлю людьми;
3.1.10. зображення частково або повністю оголених інтимних частин тіла людини, а також товарів 18+, які мають схожість з ними. Такі зображення повинні бути заретушовані. Товари, виконані у формі статевих органів людини (свічки, торти, печиво і тп.), Повинні розміщуватися в категорії “Еротичні подарунки”;
3.1.11. словесний опис інтимних частин тіла в вульгарній формі, опис або зображення сексуальних відносин;
3.1.12. інформацію про послуги і товари із зазначенням ціни в іноземній валюті, без вказівки еквівалентної ціни в гривні.
3.1.13. інформацію про способи шахрайства, обману, зловживання довірою, а також про способи порушення або обходу чинного законодавства;
3.1.14. інформацію, що представляє собою незаконні комерційні пропозиції (спам-розсилки);
3.1.15. інформація про разові заходи;
3.1.16. інформація про продаж алкогольних виробів за цінами, нижчими від мінімальних роздрібних цін, встановлених постановою Кабінету Міністрів України від 30.10.2008 № 657 (http://zakon0.rada.gov.ua/laws/show/957-2008-%D0%BF# n16);
3.1.17. недобросовісну, недостовірну, неетичну інформацію, приховану рекламу, а також інформацію, яка завдає шкоди діловій репутації конкурентів Продавця;
3.1.18. будь-яку іншу інформацію, яка порушує законодавство України і ці Правила.

4. Заборонені товари

4.1. Товари, що підлягають обов’язковій сертифікації, розміщуються на Порталі за умови наявності відповідних дозвільних документів.
4.2.1. наркотичні засоби, психотропні речовини і прекурсори, включені до переліку, затвердженого Кабінетом Міністрів України (http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/770-2000-%D0%BF), а також їх аналоги (сибутрамін, фентермин, фенілнітропропен, нітроетан і інші);
4.2.2. рослини і насіння, що містять наркотичні та психотропні речовини (канабіс, марихуана, коноплі, і т.п.);
4.2.3. людські органи, тканини, клітини, інші анатомічні матеріали (в тому числі, але не обмежуючись: донорська кров і її компоненти), донорські послуги;
4.2.4. браконьєрські інструменти та обладнання для добування об’єктів тваринного світу: електроловильних системи, будь-які рибальські мережі (в т.ч. для промислового лову), раколовки, багри, остроги, гарпуни, ості і інші знаряддя лову, капкани;
4.2.5. представники флори і фауни, занесені в список міжнародної конвенції СІТЕС і / або включені до Червоної книги, а також шкури тварин, вироби з шкур, роги, кінцівки і опудала;
4.2.6. оптичні носії з нелегальними копіями фільмів, музики, ігор, програмного забезпечення та інших об’єктів інтелектуальної власності або доступ до онлайн ресурсів, їх містить. Під доступом маються на увазі серійні номери, ключі до програмних продуктів і ігор, генератори та інші інструменти, використовувані для зняття захисту від нелегального використання;
4.2.7. транспортні засоби без документів або знаходяться в розшуку;
4.2.8. державні нагороди, ордени, медалі, нагрудні знаки до почесного звання і нагрудні знаки лауреатів державних премій за винятком їх копій;
4.2.9. сувенірна продукція з нанесенням символіки комуністичного тоталітарного режиму, символіки націонал-соціалістичного (нацистського) тоталітарного режиму;
4.2.10. іноземна валюта та інші валютні цінності (за винятком купівлі-продажу монет і купюр для нумізматичних цілей), акції та інші цінні папери, що належать третім особам;
4.2.11. підроблені грошові знаки і підроблені поштові марки;
4.2.12. посвідчення особи (паспорта, id-карти, права, студентські квитки, і т.п.), документи суворої звітності, а також інші документи і бланки зі спеціальною технічною відсталістю та голографічним захистом;
4.2.13. готові номерні знаки транспортних засобів (стандартні, іменні, елітні і т.п.), а також рамки-перевертні (шторки для номерів);
4.2.14. бази даних і облікові записи, що містять персональні дані, в тому числі номери телефонів, адреси електронної пошти тощо;
4.2.15. Лікарські засоби та препарати:

  • які відпускаються за рецептом лікаря;
  • внесені до переліку заборонених до рекламування;
  • незареєстровані в Україні;
  • містять діючі речовини лікарських засобів (в т.ч. силденафіл, тадалафіл, Левітра, миноксидил, дапоксетін, мукосат, аванафіл, дженерики віагри і т.п.);
  • обмежені у вільному обороті, в тому числі щодо укладення міжнародних компетентних організацій;
  • ноотропи, стероїди, пептиди, анаболіки.

4.2.16. тютюн, тютюнові вироби, курильні суміші (в т.ч. сигарети, сигари, вироби з тютюну чи його замінників, курильні суміші для кальяну, нікотинові рідини, картриджі і поди з нікотином), а також продукція з використанням торгових марок і брендів, під якими випускаються тютюнові вироби;
4.2.17. вибухові речовини і особливо небезпечні хімічні речовини (порох, динаміт, тротил, нітрогліцерин тощо);
4.2.18. піротехнічні вироби технічного та спеціального призначення;
4.2.19. спеціальні засоби активної самооборони, засоби захисту або обмеження рухливості, що застосовуються правоохоронними органами, а також товари з прихованими елементами травматичної дії (кийки, електрошокові пристрої, тактичні ручки, наручники, газові балончики, газові пістолети, засоби примусової зупинки транспорту, пристрої светозвукового, акустичного та мікрохвильового впливу, засоби оснащені димоутворювальну препаратами, куботани, Явар і т.п.);
4.2.20. алкогольні вироби, з вмістом спирту понад 8,5 відсотка об’ємних одиниць, в упаковці типу “Tetra-Pak” і “Bag in box”, а також на розлив;
4.2.21. спирт, в т.ч. етиловий, коньячний, плодовий і т.п .;
4.2.22. товари, використання яких несе потенційну небезпеку при керуванні транспортними засобами;
4.2.23. товари з наявністю надприродних характеристик, здатні впливати на духовний світ, майно, благоустрій і т.п .;
4.2.24. будь-яких інших товарів і послуг, заборонених для продажу та рекламування законодавством України або рішенням Адміністрації порталу.
4.3. Забороняється продавати товари особам, які не досягли віку, з якого можлива покупка такого товару.

5. Заборонені послуги

5.1. Продавцям забороняється розміщувати на порталі інформацію про надання таких послуг:
5.1.1. послуги з виробництва, виготовлення, зберігання, культивування, перевезення, ввезення та вивезення на / з території України наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів, а також рослин, препаратів, що містять такі засоби і речовини і їх аналогів;
5.1.2. послуги, пов’язані з системами азартних ігор, казино, парі, і будь-яку іншу інформацію про гральний бізнес;
5.1.3. пропозиції роботи для дівчат в Інтернеті (веб-моделі), ескорт-послуги тощо;
5.1.4. сумнівні пропозиції роботи, в тому числі в мережі Інтернет без вказівки фізичної адреси і прямих контактів роботодавця ( «робота для всіх», «обробка електронної пошти на дому», «робота без вкладень» і подібне);
5.1.5. послуги з купівлі-продажу валюти і криптовалюта, кредитування, надання позик, погашення кредитів, послуги ломбардів, перерахування грошових коштів, поповнення рахунку / аккаунта;
5.1.6. послуги гіпнотизерів, екстрасенсів, ворожок, спіритів, астрологів, чаклунів, віщунів, інших осіб, що оголошують себе або що вважаються здатними передбачати події, впливати на людей, духовний світ, майно;
5.1.7. послуги оформлення закордонних паспортів, посвідчень особи та інших документів, видача яких віднесена до компетенції державних органів і установ;
5.1.8. послуги з коригування пробігу автомобіля;
5.1.9. послуги з виробництва товарів, перерахованих в п. 4.2 цих Правил.

6. Види діяльності

6.1. Забороняється продаж товарів або послуг приватними особами (фізичні особи, які не зареєстровані як фізичні особи-підприємці) у будь-якому розділі порталу, крім розділу «Продавці».
6.2. Розміщення інформації про наступні види діяльності допускається при наявності відповідної ліцензії або спеціального дозволу:

6.2.1. професійна діяльність на ринку цінних паперів;

6.2.2. виробництво і торгівля алкогольними напоями;

6.2.3. виробництво ветеринарних медикаментів і препаратів;

6.2.4. медична і ветеринарна практики;

6.2.5. оптова та роздрібна торгівля, виробництво лікарських засобів;

6.2.6. продаж і ремонт пневматичної зброї калібру понад 4,5 мм і швидкістю польоту кулі понад 100 метрів в секунду;

6.2.7. виробництво і продаж спеціальних засобів індивідуального захисту (бронежилети, бронепластини / бронеплити, каски і т.д.);

6.2.8. діяльність, пов’язана з виробництвом піротехнічних засобів 1,2 і 3, а також Т1, Р1 класів небезпеки, і торгівля ними;

6.2.9. надання послуг з виявлення закладних пристроїв і продаж приладів для виявлення закладних пристроїв, за допомогою яких здійснюється несанкціоноване втручання в роботу електрозв’язку (детектори жучків, детектори прихованих камер і інших аналогічних приладів;

6.2.10. надання послуг з працевлаштування за кордоном;

6.2.11. освітня діяльність (в сферах вищої, післядипломної, професійно – технічної, середньої освіти і т.п.);

6.2.12. будівництво об’єктів, які за класом відповідальності належать до об’єктів з середніми і значними наслідками;

6.2.13. туроператорська діяльність;

6.2.14. внутрішні і міжнародні пасажироперевезення, перевезення небезпечних вантажів та відходів;

6.2.15. охоронна діяльність;

6.2.16. діяльність у сфері страхування.

Правила оформлення товарів і послуг

Умови публікації товарів / послуг

За якістю товарних сторінок покупці часто судять про продавця і його якість сервісу, тому вкладення ресурсів у підготовку контенту багаторазово окупається. Також добре оформлена сторінка Магазину допомагає покращувати позиції вашого магазину у видачі на порталі, що безпосередньо впливає на продажі.
В даному розділі наведені обов’язкові до виконання правила, а також рекомендації, які допоможуть зробити ваші товари і послуги більш привабливими для потенційних покупців.

Умови публікації товарів / послуг:

  • відповідність вимогам чинного законодавства України;
  • відповідність умовам Угоди користувача і Правил розміщення інформації;
  • дотримання авторського, патентного та інших прав інтелектуальної власності.

Якщо товари, послуги або ваш вид діяльності підлягають обов’язковому ліцензуванню або сертифікації, вам необхідно зав’язатись з Адміністрацією Порталу для отримання подальших інструкцій.

Не вказуйте:

  • інформацію, яка не відповідає тематиці порталу;
  • дві і більше позиції для одного товару / послуги (за винятком різновидів товару за кольором, розміром і т.д.).

Ціни і наявність

Актуальність інформації про товар – це важливо. Якщо замовленого товару не буде в наявності (або його ціна не відповідає заявленій), виявиться, що ви даремно витратили час на його оформлення, а покупець – на його пошуки. Не вводьте покупців в оману, встановлюючи статус “В наявності”. Якщо вам необхідно зв’язуватися з постачальником після того, як ви отримали замовлення, краще виберіть статус «Ціну та наявність уточнюйте». Це дозволить мінімізувати кількість скасованих замовлень і розчарованих покупців. Ціна повинна бути в національній валюті (UAH) і відповідати реальній вартості товару на момент покупки.

Не вказуйте:

  • ціни в іноземній валюті (без перерахунку);
  • ціни, до яких при роздрібному замовленні додається певна сума;
  • “Технічні” ціни (1 грн);
  • статус “під замовлення” з некоректними термінами доставки.

Категорія

Для навігації на Finefood.lviv.ua користувачі вибирають дерево категорій в 2 рази частіше, ніж пошук. І щоб покупець знайшов саме вашу пропозицію серед мільйонів товарів на порталі, воно повинно знаходитися в правильній категорії. Рекомендуємо перевірити категорії, в яких розміщені ваші товари. Зробити це можна на сторінці управління товарами.

Характеристики

Статистика показує, що конверсія товарів із заповненими характеристиками вище в середньому в 3 рази в порівнянні з товарами без них. Рекомендуємо заповнити мінімум 2-3 ключових характеристики для кожного товару / послуги, щоб підвищити ефективність розміщення. Заповнені характеристики допоможуть вам залучати покупців, так як вони використовуються і для фільтрації товарів на порталі.

Опис

Опис повинен бути корисним і інформативним. Щоб покупець дочитав до кінця, текст повинен бути лаконічним і зрозумілим. Не забувайте про структуру: абзаци і марковані списки допомагають сприймати інформацію.

Важливо знати:

  • мінімальна довжина опису 100 символів;

Не використовуйте:

  • посилання на інші сайти;
  • посилання на інші товари / категорії (виняток – супутні товари);
  • нагромадження ключових слів (SEO-текст);
  • текст, написаний КАПСЛОКОМ;
  • незв’язний текст (автоматичний переклад);
  • текст, скопійований з інших сайтів (може надійти скарга від правовласника).
  • Також не забудьте перевірити ваш текст на наявність граматичних і пунктуаційних помилок.

Фотографії

Останнім часом набирає популярність вибір товарів в інтернеті саме по фотографіях. Опис залишається важливим, але відходить на другий план для деяких категорій.
Навіть якщо ви продаєте звичайний салат, додайте хоча-б одне зображення. А для споживчих товарів фотографій потрібно стільки, щоб покупець міг розглянути всі деталі. Статистика показує: в категорії «Солодощі» конверсія товарів з трьома фотографіями в два рази вище, в порівнянні з товарами з одним фото. Звичайно, підготовка власних фотографій вимагає витрат, але натомість ви забезпечите клієнтам позитивне враження від вашого Магазину і підвищите ступінь їх довіри до вас. І навпаки, погана фотографія може звести до нуля всі зусилля, витрачені на залучення покупця.

Важливо знати:

  • максимальний розмір зображення – 10 МБ;
  • підтримувані формати – JPG, GIF, PNG;
  • максимальна ширина / висота зображень 1280 пікселів. Якщо більше – фотографії будуть автоматично стиснуті;
  • якщо ви продаєте товари для дорослих, зображення потрібно заретушувати.

Не використовуйте:

  • чужі фотографії (може прийти скарга від правовласника);
  • фотографії, які не відповідають товару;
  • заглушки (тимчасові зображення);
  • логотипи та бренди, які не відносяться до товару або вашої компанії;
  • тексти на фотографії, що містять суб’єктивну думку чи аргументи без підстави (наприклад, “найкраща пропозиція на ринку”, “100% задоволених клієнтів”, “Finefood рекомендує”).

Заголовок

Хороший заголовок дає чітке уявлення про товар / послугу і збільшує шанси на те, що покупці клацають на позицію в каталозі або знайдуть її через пошук. Він повинен містити назву товару / послуги, назву бренду / моделі і ключові характеристики товару. При цьому заголовок повинен бути лаконічним: не намагайтеся викласти в ньому всю інформацію. Для цього є опис.

Важливо знати:

  • максимальна довжина – 110 символів;
  • якщо продаєте кілька модифікацій одного товару, що не прописуйте розмір, колір та інші характеристики в назві, а створіть різновиду товару.

Не використовуйте:

  • SEO-слова (купити, продати, оптом);
  • переліки ключових слів, назви регіонів;
  • контактну інформацію (адреси сайтів, електронної пошти, номери телефонів);
  • текст, написаний КАПСЛОКОМ;
  • нестандартні символи.